Termeni și condiții
Termenii si Conditiile fac parte din contractul dvs. cu NOVALIA SA
1. Conditii comerciale si de utilizare NovaliaRomania.ro
Crearea unui cont de utilizator si lansarea unei comenzi online prin intermediul webshop-ului NovaliaRomania.ro necesita acceptarea de catre dvs. („Client” sau „Utilizator”) a Termenilor si Conditiilor de utilizarea a webshop-ului, a Politicii de Confidentialitate privind procesarea Datelor cu Caracter Personal, precum si a Politicii de Cookies.
Comanda dvs. lansata prin NovaliaRomania.ro, confirmarea acesteia in scris sau telefonic de catre un reprezentant NOVALIA SA si Factura Fiscala, formeaza Contractul incheiat la distanta intre dvs. si NOVALIA SA.
Va rugam sa parcurgeti cu atentie sporita toate informatiile prezentate in cele ce urmeaza, astfel incat sa va puteti da consimtamantul in cunostinta de cauza.
Bifarea voluntara a casutei aferente formularului de consimtamant afisat la momentul crearii contului de utilizator sau la momentul plasarii fiecarei comenzi individuale reprezinta acceptul dvs. cu privire la Termenii si Conditiile prezentate.
Periodic este posibil sa actualizam Termenii si Conditiile pentru a fi la zi cu modificarile legislative sau cu politicile noastre interne. Va recomandam ca la fiecare comanda sa parcurgeti aceste informatii, astfel incat sa fiti informat.
Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile prezentate si actualizate, atunci va rugam sa nu utilizati webshop-ul NovaliaRomania.ro si sa nu lansati comenzi pentru produse listate pe webshop.
Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile, dar veti continua sa folositi webshop-ul nostru, atunci vom considera ca sunteti de acord cu toate modificarile.
Conditiile de utilizare a webshop-ului NovaliaRomania.ro, precum si modul in care puteti efectua comenzi sunt prezentate in cele ce urmeaza
1.1 Drepturi de autor
Novalia SA este autorul acestui webshop si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei romane si internationale. In lipsa altor precizari, toate materialele, incluzand imagini, ilustratii, design-uri, icoane (pictograme), fotografii, clipuri audio/video, texte, s.a.m.d. sunt proprietatea NOVALIA SA sau sunt licentiate de NOVALIA SA pentru a fi folosite.
1.2. Licenta de utilizare
Novalia SA va acorda o licenta limitata pentru a vizita acest webshop, fara posibilitatea de a-l modifica in lipsa unui acord din partea Novalia SA. Aceasta licenta nu include:
- revanzarea sau utilizarea in scopuri comerciale a informatiilor prezentate pe webshop;
- download-ul sau copierea informatiilor legate de conturi utilizator;
- utilizarea tehnicilor tip data mining, robotilor sau tehnologiilor similare care permit extragerea si analiza datelor.
Novalia SA va acorda o licenta limitata, revocabila si ne-exclusiva de a va crea un hyperlink catre o pagina a webshop-ului atata vreme cat acest link nu descrie Novalia SA sau un partener/afiliat al acestuia de o maniera falsa, gresita sau jignitoare. Licenta acordata nu va permite utilizarea in cadrul acestui hyperlink a marcii Novalia SA fara acordul prealabil scris al Novalia SA.
Continutul webshop-ului, integral si/sau partial, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, revandut, vizitat sau exploatat in scopuri comerciale fara acceptul scris prealabil al NOVALIA SA.
1.3 Conditii de utilizare
Webshop-ul este furnizat de catre Novalia SA “asa cum este” si “atat cat este disponibil”. Novalia SA nu garanteaza ca webshop-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la Novalia SA sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator. Utilizatorul foloseste webshop-ul pe riscul propriu, Novalia SA fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea, accesarea sau vizitarea webshop-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe webshop. Novalia SA nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe webshop. Novalia SA nu acorda nici un fel de garantie pentru continutul si utilizarea acestui webshop. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe webshop sau al actualizarii diverselor pagini ale webshop-ului. Fotografiile afişate au caracter orientativ şi pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatori.
Promotiile si ofertele prezente pe webshop sunt valabile pe perioada mentionate si in limita stocului disponibil.
1.4 Securitate
Daca utilizati webshop-ul sunteti raspunzator pentru asigurarea confidentialitatii datelor privitoare la contul dumneavoastra de acces, cum ar fi numele de utilizator si parola si sunteti de acord sa va asumati intreaga responsabilitate pentru activitatile/actiunile desfasurate pe webshop cu contul si parola dumneavoastra. In cazul in care suspectati ca, din diverse motive imputabile sau nu dumneavoastra, confidentialitatea acestor date de acces a fost compromisa, veti notifica imediat Novalia SA pentru a bloca accesul la cont si a va genera cat mai rapid un nou set.
Efectuarea de operatiuni neautorizate asupra acestui site si tentativa de efectuare a acestora, incluzand fara a se limita la: utilizarea abuziva, utilizarea frauduloasa, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informatii in vederea comercializarii lor, blocarea accesului, s.a.m.d. , vor fi pedepsite conform legii.
Utilizatorii webshop-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, idei sau observatii cu privire la continutul si structura webshop-ului, respectiv pot adresa intrebari atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care sa afecteze viata privata, drepturile de proprietate intelectuala, ale Novalia SA sau ale unor terte parti, si care nu contin virusi, deruleaza campanii politice/electorale, solicitari comerciale, scrisori in lant, mailinguri de masa, sau orice alta forma de spam. Nu puteti folosi o adresa de e-mail falsa sau sa impersonati o alta persoana sau entitate. Novalia SA isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a indeparta sau edita o astfel de informatie transmisa. Prin trimiterea unei astfel de informatii, daca nu este altfel specificat, acordati Novalia SA si partenerilor/afiliatilor sai licenta/dreptul gratuit, ne-exclusiv, perpetuu, irevocabil si sub-licentiabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, deriva, distribui sau a le afisa pe orice fel de medii, in toata lumea. Acordati dreptul Novalia SA si partenerilor/afiliatilor sai de a utiliza numele pe care l-ati trimis in conjunctie cu informatia, daca acestia vor decide astfel. Declarati si garantati ca detineti sau controlati toate drepturile cu privire la informatiile transmise, ca acestea sunt corecte si ca utilizarea acestora nu intra in contradictie cu Termenii si conditiile de utilizare, ca nu vor cauza daune catre o terta parte si ca veti despagubi integral Novalia SA sau partenerii/afiliatii sai pentru toate cererile rezultate din informatia astfel transmisa.
Novalia SA nu vinde produse si/sau servicii care sa fie cumparate de catre minori. Novalia SA poate vinde sau incasa contravaloarea unor produse/servicii destinate minorilor, dar achizitionate de catre un adult. Daca sunteti minor si accesati acest webshop o puteti face doar daca sunteti sub supravegherea unui parinte sau a tutorelui legal.
2. Contul de Utilizator
Conditiile care trebuiesc indeplinite daca sunteti consumator (Persoana Fizica) conform OG 21/1992 sunt urmatoarele:
Pentru a va putea crea un cont de utilizator (“Contul meu”) si a putea lansa comenzi de produse pe webshop-ul NovaliaRomania.ro, in calitate de consumator, trebuie sa aveti varsta minima de 18 ani (fara a fi supus vreunei interdictii sau restrictii legale), precum si sa acceptati Termenii si Conditiile prezentate aici.
Daca nu sunteti consumator in sensul OG 21/1992 si reprezentati o entitate juridica cum ar fi: Societate Comerciala, PFA, Intreprindere Individuala, ONG, Institutie, etc., atunci in calitate de Profesionist trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:
Pentru a va putea crea un cont de utilizator si pentru a plasa comenzi de produse pe webshop-ul NovaliaRomania.ro in numele unei entitati juridice: trebuie sa aveti varsta minima de 18 ani, sa aveti posibilitatea de a reprezenta in mod legal entitatea juridica pentru care plasati comanda, precum si sa acceptati Termenii si Conditiile prezentate aici.
Novalia SA isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare pentru a putea verifica indentitatea persoanei care reprezinta entitatea juridica, iar in cazul in care acest lucru este refuzat, contul sau comanda pot fi refuzate sau anulate.
Daca alegeti sa va creati cont de utilizator, veti fi directionat automat catre pagina de creare a Contului.
Consumatorii Persoane Fizice trebuie sa compleze campurile obligatorii: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon si adresa de facturare / livrare (daca adresa de livrare difera de adresa de facturare) si sa alegeti o parola pentru contul de utilizator. Pastrati in siguranta datele dvs. de acces. NOVALIA SA nu inregistreaza aceste informatii si nu le proceseaza in nici un fel.
Consumatorii Persoane Juridice trebuie sa compleze campurile obligatorii: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon si adresa de facturare (Sediu Social) / livrare (daca adresa de livrare difera de adresa de facturare), la care se adauga denumirea completa a entitatii juridice pe care o reprezentati, sediul social, CUI / CIF. Alegeti o parola pentru contul de utilizator. Pastrati in siguranta datele dvs. de acces. NOVALIA SA nu inregistreaza aceste informatii si nu le proceseaza in nici un fel.
Dupa ce apasati pe butonul “Salveaza”, o sa primiti un mesaj de confirmare a crearii contului pe adresa de e-mail pe care ati utilizat-o la inregistrare.
Folosind setarile din “Contul meu”, puteti sa va completati informatiile, sa corectati eventuale erori ivite cu ocazia introducerii datelor si sa solicitati schimbarea parolei sau reamintirea acesteia.
Contul este unic, doar pentru uz propriu si nu se poate transfera sub nici o forma. Nu trebuie sa autorizati sau sa permiteti oricarei alte persoane sa il foloseasca.
NOVALIA SA isi rezerva dreptul sa suspende sau sa inchida un cont (inclusiv sa stergem informatiile pe care le contine) oricand avem motive sa credem ca este folosit ilegal sau contrar Termenilor si Conditiilor noastre.
Prin crearea si utilizarea Contului de utilizator, dvs. va asumati raspunderea pentru pastrarea confidentialitatii datelor de cont (nume utilizator si parola), pentru gestionarea accesarii contului si pentru activitatea derulata prin intermediul acestui cont. NOVALIA SA nu poate fi tras la raspundere pentru pierderea informatiilor de securitate a unui cont, aceste date fiind criptate.
3. Plasarea unei comenzi
Fiecare comanda individuala plasata pe webshop-ul NovaliaRomania.ro reprezinta o cerere de oferta privind produsele prezentate pe webshop.
Comanda se plaseaza urmand pasii de mai jos:
•Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături cu ajutorul butonului “Adaugă în Coș”.
•Coșul de cumpărături conține totalitatea produselor pe care doriți să le comandați și valoarea individuala și totală a acestora.
•În “Formularul de Comandă” completați rubricile de la: ADRESA DE LIVARE (adresa la care doriți expedierea comenzii), ADRESA DE FACTURARE și alegeți METODA DE LIVRARE.
•În zona METODA DE LIVRARE, puteți alege Transport pre-plătit (Costul va fi calculat de noi și inclus în factură), Transport cu plata la livrare (Costul va fi calculat de firma de curierat și plătit direct către aceasta) sau Ridicare din depozit (Ridicați comanda direct din depozitul nostru gratuit).
In zona PLATA puteti selecta metoda de plata dorita, cu cardul sau ramburs la primirea comenzii, verificati datele si produsele din comanda si acceptati Termenii si Conditiile.
•Daca ați omis ceva sau doriți să faceți modificări la comanda, reveniți la una din zonele anterioare sau accesați din nou coșul de cumpărături. După efectuarea modificărilor, reluați procesul de comanda.
•Pasul final îl reprezintă accesarea butonului “CONFIRMAȚI ȘI TRIMITEȚI COMANDA”, după care comanda dvs. este transmisă.
Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor și finalizarea comenzii, clientul își dă consimțământul că toate datele furnizate sunt corecte, valabile și complete.
Urmează confirmarea acesteia de către un reprezentant NOVALIA SA telefonic și în scris (prin email).
O comandă neconfirmată nu este considerată validă și drept urmare nu va fi procesată sau onorată.
NOVALIA SA își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări adresate acestuia, fară vreo obligație ulterioară a vreunei parți față de cealaltă sau fară ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, dacă datele furnizate de către client pe webshop sunt incomplete/incorecte sau dacă din diverse motive ce țin de disponibilitate sau logistică, produsul sau produsele din comandă nu pot fi livrate.
Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor si finalizarea comenzii, clientul isi da consimtamantul ca toate datele furnizate sunt corecte, valabile si complete.
Urmeaza confirmarea acesteia de catre un reprezentant NOVALIA SA telefonic si in scris (prin email).
O comanda neconfirmata nu este considerata valida si drept urmare nu va fi procesata sau onorata.
NOVALIA SA isi rezerva dreptul de a anula comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari adresate acestuia, fara vreo obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, daca datele furnizate de catre client pe webshop sunt incomplete/incorecte sau daca din diverse motive ce tin de disponibilitate sau logistica, produsul sau produsele din comanda nu pot fi livrate.
Confirmarea de inregistrare a unei COMENZI
Dupa ce clientul plaseaza o comanda pe webshop-ul NovaliaRomania.ro urmand pasii de mai sus, o sa primeasca automat un e-mail de confirmare a primirii/inregistrarii comenzii.
Acest mesaj primit prin email este generat automat, este informativ si nu genereaza obligatii contractuale.
Confirmarea inregistrarii comenzii va contine: produsele comandate, pretul acestora, costul de transport prin curier, pretul total al comenzii cu toate taxele si costurile incluse.
Confirmarea sau anularea comenzilor se face in maxim 3 zile lucratoare de catre reprezentantul NOVALIA SA. O comanda inregistrata care nu a fost confirmata de catre un reprezentant NOVALIA SA nu reprezinta o obligatie din partea noastra si drept urmare poate fi refuzata sau anulata cu o notificare in prealabil a clientului, specificand motivele care au dus la aceasta actiune.
Contractul intra in vigoare de la confirmarea comenzii si emiterea Facturii Fiscale. Acest lucru implica obligatia dvs. de a ne plati produsele comandate. Daca nu inceteaza potrivit legii, contractul va dura pana la livrarea si plata integrala a produselor.
4. Disponibilitatea produselor
Onorarea oricarei Comenzi de catre Novalia SA este conditionata de disponibilitatea in stoc a produselor comandate. Novalia SA depune toate eforturile pentru a afisa in mod cat mai real disponibilitatea acestora, indicand daca produsele se afla in stoc sau sunt disponibile doar pe baza unei comenzi la Furnizor care presupune verificarea disponibilitatilor existente.
Prin urmare, confirmarea comenzii nu este obligatorie in cazul in care un anumit produs este indisponibil in stocul nostru sau in cel al furnizorilor nostri. Daca un produs comandat e momentan indisponibil, un reprezentant Novalia SA o sa va anunte in termen rezonabil de la plasarea comenzii.
5. Preturi. Facturare. Plata
5.1 Pretul
In cadrul webshop-ului NovaliaRomania.ro preturile sunt exprimate in RON, iar in pagina produsului se afiseaza atat pretul cu TVA (19%) al produsului.
Valoarea in RON aferenta unui produs se actualizeaza odata cu cantitatea selectata si este afisata individual pentru fiecare produs in parte in Cosul de Cumparaturi si in Formularul de Comanda.
Periodic preturile pot suferi modificari, dar acestea nu vor afecta comenzile deja confirmate de catre un reprezentant Novalia SA.
La valoarea produselor se adauga Taxa de Transport (exceptie facand faptul cand se ofera Transport Gratuit, supus unor termeni si conditii prezentate in pagina: Livrare si Retur) dupa ce clientul introduce Adresa de Livrare si selecteaza Metoda de Plata si Modalitatea de Transport in Formularul de Comanda. Acest cost este evidentiat separat de valoarea produsului sau produselor din comanda.
In cazul in care sunteti consumator Persoana Fizica si va exercitati in mod legal dreptul de retragere din contract, veti suporta costurile de returnare a produselor prin curierat rapid si, daca este cazul, alte costuri prevazute de lege. Costul de transport perceput odata cu confirmarea comenzii nu se va restitui in cazul in care optati pentru returnarea in termenul stabilit de lege a unui produs sau mai multor produse. Detalii regasiti in pagina: Livrare si Retur.
In anumite cazuri (produse atipice sau care se aduc pe comanda speciala) Taxa de Transport este afisata generic utilizand o valoare globala, deoarece pentru aceste produse costul exact al taxei de transport se va comunica clientului in scris si/sau telefonic de catre un Reprezentant Novalia SA inainte de confirmarea comenzii. Comanda va contine insa pretul exact si ferm al produselor pe baza comenzii plasate care in faza initiala reprezinta o solicitarea de oferta ce trebuie confirmata de un reprezentant Novalia SA.
Depunem toate eforturile pentru ca preturile afisate pe webshop-ul nostru sa fie corecte si actualizate. Totusi, exista posibilitatea sa afisam gresit anumite preturi, iar in aceste cazuri nu suntem obligati sa va furnizam acel produs la pretul mentionat gresit, cu conditia sa va notificam eroarea inainte de confirmarea comenzii in acest caz, iar Dvs. veti putea decide daca doriti sau nu sa pastrati comanda la pretul corect comunicat.
5.2 Factura
NOVALIA SA va emite clientului o Factura Fiscala dupa ce comanda a fost confirmata, clientul avand obligatia sa furnizeze (prin comanda sa si prin intermediul contului sau de utilizator) toate informatiile necesare emiterii Facturii Fiscale conform legislatiei in vigoare.
Clientul trebuie sa-si actualizeze ori de cate ori este necesar datele din Contul de Utilizator in care poate accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi. (exceptie fac clientii care nu au cont creeat si au lansat comenzi fara a seta o parola. In acest caz datele actualizate se vor afisa intr-o comanda nou lansata fara cont creat).
Factura Fiscala emisa in format electronic se va transmite clientului pe adresa de e-mail furnizata in Comanda / Contul de Utilizator. Facturile Fiscale in format electronic vor contine aceleasi informatii pe care le contin, in mod normal, Facturile Fiscale emise in format tiparit.
5.3 Plata
Plata Produselor comandate prin intermediul webshop-ului nostru NovaliaRomania.ro se poate face folosind una din urmatoarele metode:
- Ramburs la Curier (numerar cu chitanta eliberata de reprezentatul firmei de curierat prin care s-a realizat livrarea)
- Card Bancar de debit sau de credit direct pe webshop prin intermediul procesatorului de plati online NETOPIA mobilPay;
- Numerar la sediu companiei noastre NOVALIA SA situat la adresa: Str. Narciselor, nr. 50, 500251, loc. Brasov, jud. Brasov.
Daca orice suma ce ne este datorata de Client nu este platita, ne rezervam dreptul de a inceta contractul incheiat cu acesta, printr-o simpla notificare in scris prin e-mail.
6. Livrarea
Novalia SA va livra produsele catre client prin curierat rapid. In cazul in care costurile de transport sunt semnificative (de ex: livrare de produse grele sau cu dimensiuni atipice, livrare in zone cu km suplimentari sau livrare din afara Romaniei direct catre client) Novalia SA isi rezerva dreptul de a solicita plata unui avans care sa acopere cheltuielile de transport sau plata integrala in avans a comenzii.
Livrarea Produselor comandate se face in urmatoarele termene estimative (in functie si de disponibilitatea produselor):
- 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stocul Novalia SA;
- 10-20 zile lucratoare pentru produsele aflate in stocul furnizorului nostru;
- in termenul specificat in confirmarea comenzii daca produsele nu sunt in stocul nostru sau al furnizorului;
La termenele specificate mai sus pot fi adaugate perioade suplimentare in cazul in care clientul solicita anumite servicii suplimentare ( de exemplu: emiterea unui Certificate de Etalonare Metrologica, personalizarea unui produs, etc.)
Livrarea va fi efectuata la adresa specificata in comanda.
Costul pentru livrarea prin Curierat Rapid:
- Fan Courier - porneste de la 20.00 Lei cu TVA inclus.
- DPD Romania - porneste de la 29.00 Lei cu TVA inclus.
Taxa de livrare se aplica in functie de volumul/greutatea produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii si difera de la o categorie la alta de produse.
Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in pagina de checkout (formularul de comanda), dupa ce datele de livrare vor fi completate.
Livrarea propriu zisa in cazul produselor de dimensiuni mari (agabaritice) va fi intotdeauna contra cost si se va calcula in functie de regiune si zona de livrare.
Optiunea de ridicare din “Depozit Novalia SA” se poate selecta din pagina de comanda si este GRATUITA. Aceasta presupune deplasarea clientului in vederea ridicarii produselor de la sediul NOVALIA SA. (str. Narciselor, nr. 50, loc. Brasov, jud. Brasov.). Totusi, in cazul produselor grele sau cu dimensiuni atipice, se va percepe un cost de transport comunicat la confirmarea comenzii.
Novalia SA va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare prin email si in format tiparit.
Daca primiti o notificare privind o livrare nereusita la adresa indicata in comanda, este responsabilitatea dvs. sa folositi datele primite pentru a contacta curierul si stabili noua data de livrare.
Termenele de livrare de mai sus sunt estimative si nu ne asumam raspunderea pentru prejudicii ce pot aparea din cauza intarzierii livrarii, daca acestea sunt cauzate de circumstante ce nu tin de noi sau in privinta carora nu putem lua masuri pentru a pre-intampina intarzierea (exemplu: indisponibilitatea produselor in stocul furnizorilor, conditii de transport sau livrare, cazuri de forta majora).
7. Transferul proprietatii si riscurilor asupra produselor
Deveniti proprietarul produselor comandate numai dupa ce ati efectuat plata integrala a pretului aferent. Inainte de plata integrala, se considera ca pastrati produsele in custodie pentru noi, deci nu pot fi considerate bun propriu.
Produsele se considera livrate la data la care ati confirmat primirea pe documentul de transport furnizat de curier sau pe factura in cazul in care ridicati produsele de la sediul Novalia SA.
Riscul de deteriorare sau de pierdere a produselor va este transferat in momentul in care produsele va sunt livrate dvs. personal sau unei persoane desemnate de catre dvs. (alta decat curierul).
Daca produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, sunteti obligat sa reclamati aceste daune in scris direct curierului prin care se face livrarea, completand un proces verbal de constatare “Colet deteriorat” pus la dispozitie de reprezentatul firmei de curierat.
Daca produsele livrate prezinta defecte fizice sau tehnice ne puteti sesiza acest lucru in scris la adresa de email: comercial@novalia.proin termen de 48h de la receptia lor, atasand imagini care sustin reclamatia dvs., iar noi vom lua toate masurile necesare pentru inlocuirea produselor intr-un timp rezonabil.
Dupa aceasta perioada, problemele sesizate in legatura cu produsele receptionate intra sub incidenta Garantiei si se vor solutiona ca atare.
8. Dreptul de a va retrage din contract (doar in cazul consumatorilor Persoane Fizice)
In calitate de consumator Persoana Fizica, aveti dreptul sa va retrageti din contractul incheiat cu noi (Comanda Finalizata sau Factura Fiscala emisa), fara a preciza motivele acestei retrageri, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produselor.
Acest drept se aplica in privinta majoritatii produselor comandate de pe webshop-ul NovaliaRomania.ro, potrivit legii. Va rugam sa cititi cu atentie descrierea produsului pe webshop inainte de a-l comanda.
In anumite cazuri, nu beneficiati de acest drept in situatii precum:
- Achizitionarea produselor in calitate de profesionist (societate comerciala, PFA, I.I., Institutie de Stat, ONG, etc.);
- In cazul produselor care dupa livrare, potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate;
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- In alte cazuri prevazute de lege;
In cazurile in care aveti dreptul sa va retrageti din contract, aceasta se va face in urmatoarele conditii (care se completeaza cu celelalte prevederi legale obligatorii):
- Perioada in care va puteti retrage expira dupa 14 zile calendaristice („Termenul de Retragere”) de cand dvs. sau o persoana desemnata de dvs. (alta decat curierul) a(ti) intrat in posesia fizica a produselor. Daca ati comandat printr-o singura comanda mai multe produse care vor fi livrate separat, termenul expira dupa 14 zile calendaristice de cand ati intrat in posesia fizica a ultimului produs.
- Trebuie sa ne informati cu privire la decizia dvs. de a va retrage din contract folosind datele noastre de contact. In acest sens, ne puteti trimite o informare in scris prin posta sau e-mail, inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
- Produsele pe care doriti sa le returnati, le puteti expedia prin curierat rapid numai dupa ce primiti in scris acordul nostru.
- Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). In cazul in care ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel, nu puteti returna decat un singur produs desigilat, iar restul trebuie sa fie sigilate (daca acestea au fost sigilitate la livrare).
- Produsele returnate trebuie sa fie insotite de o copie a Facturii Fiscale de achizitie si Certificatul de Garantie in original.
- Novalia S.A. va rambursa exact suma pe care ati platit-o pentru produse returnate, cu exceptia costului de transport. Rambursarea se va realiza in contul bancar oferit de client, in maxim 30 zile calendaristice de la receptia informarii cu privire la decizia dvs. de a va retrage din contract, cu conditia ca, pana la expirarea acestor 14 zile calendaristice, noi sa fi receptionat toate produsele pe care doriti sa le returnati.
- Dvs. veti suporta costul direct al returnarii produselor catre Novalia SA (cu exceptia cazului in care va informam expres ca le vom suporta noi). Orice returnare se va face la adresa noastra si va include toate produsele pe care doriti sa le returnati. Trebuie sa le expediati in starea in care vi le-am livrat, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in maximum 14 zile calendaristice de cand ne-ati comunicat in scris decizia de a va retrage din contract.
- Dvs. sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor din cauza modului in care le-ati manipulat sau folosit (in alt mod decat pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor). In acest caz, va vom rambursa suma pe care am incasat-o de la dvs. din care vom putea scadea contravaloarea diminuarii produselor respective.
Atunci cand returnati produsele va rugam sa tineti cont de:
- Folositi servicii de curierat rapid care permit inregistrarea si urmarirea expeditiei, pastrand dovada acesteia;
- Ambalati cu atentie produsele in ambalajul original si utilizati pentru protectie folie si cutie de carton;
9. Garantia si Conformitatea produselor
Noi, NOVALIA SA S.R.L., din Brasov, Str. Narciselor, nr. 50 inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J08/44/2008, Cod Fiscal RO 23049178, asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor H.G. nr. 1022/2002, privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele comercializate de NOVALIA S.A. la care se refera aceasta declaratie, nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt conforme cu standardele internationale in vigoare si cu standardele si specificatiile tehnice proprii ale producatorilor, conform mentiunilor si specificatiilor tehnice din magazinul online NovaliaRomania.ro in vigoare la data prezentei.
- Toate produsele comercializate de NOVALIA SA S.R.L. beneficiaza de conditii de Garantie in conformitate cu legislatia in vigoare din Romania la data achizitionarii lor (legea 449/2003, OG21/92 modificata in 2016, legea 296/2004 si OG 9/2016).
- Prezenta Garantie Legala este acordata numai consumatorilor, asa cum sunt definiti prin OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatile comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale) si este de 24 luni de la data livrarii.
- Pentru profesionisti (indiferent de forma de organizare sub care sunt inregistrati cum ar fi dar nelimitandu-se la persoanele juridice), termenul de garantie este de 12 luni de la data livrarii.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de garantie se reduce la aceasta durata, conform legii aplicabile.
- Aceasta Garantie nu afecteaza drepturile Cumparatorilor persoane fizice stabilite de Legea nr.449 din 12.11.2003, privind vanzarea produselor si garantiile acestora, (Monitorul Oficial, Partea I nr.812/18.11.2003), actualizata la zi.
- Garantia se acorda numai pentru defecte de material sau de fabricatie, adica pentru lipsa de conformitate a produselor (dimensiuni, proprietati fizice ale materialelor, etc.).
- Documentele tehnice sunt predate impreuna cu produsele in format electronic si/sau in format tiparit (pe suport de hartie). Produsul reclamat in perioada de garantie trebuie predat/expediat la sediul NOVALIA SA S.R.L. si noi o sa preluam intreaga responsabilitate in rezolvarea garantiei.
- Pentru reparatie sau inlocuire (dupa cum este cazul), va rugam sa trimiteti produsul (prin Curierat Rapid) a carui neconformitate ne-ati semnalat-o anterior in scris pe email: comercial@novalia.pro, la adresa: Str. Narciselor, nr.50, Brasov, ambalat corespunzator si impreuna cu toate accesoriile din setul de livrare, insotit de o copie dupa Factura Fiscala si de Certificatul de Garantie in original. In cazul in care produsul nu va fi insotit de aceste documente, acesta va fi returnat Clientului pe cheltuiala acestuia, fara rezolvarea/solutionarea garantiei.
- Clientul este obligat sa examineze marfurile in mod nemijlocit la receptia acestora si sa semnaleze orice neconformitate (colet deteriorat, defecte mecanice ale produsului/produselor, etc.) pe foaia de livrare a firmei de curierat.
- Orice reclamatie referitoare la cantitate sau defecte se semnaleaza in cel mult 48 de ore lucratoare, in scris prin email: comercial@novalia.pro
Garanţia nu acoperă:
- Defectele cauzate de suprasolicitare, utilizare incorectă sau în alte scopuri decât cele prevăzute în cartea tehnică a produsului, întreţinere defectuoasă sau păstrarea în condiţii neadecvate.
- Factori externi (de exemplu daune apărute în timpul transportului, daune cauzate de șocuri mecanice, căldură excesivă, apă, umezeală sau acizi).
- Produse la care s-au făcut modificări sau adăugiri de către client sau persoane terțe neautorizate.
10. Datele cu caracter personal ale consumatorului
NOVALIA SA se angajeaza, in cadrul activitatilor sale si in conformitate cu legislatia in vigoare in Romania si Europa, sa asigure protectia, confidentialitatea si securitatea datelor cu caracter personal ale clientilor sai si ale utilizatorilor produselor si serviciilor sale, precum si respectarea vietii lor private.
Prezenta politica va informeaza despre modul in care NOVALIA SA, subcontractantii si potentialii sai parteneri proceseaza datele dumneavoastra personale.
Aceasta politica se aplica clientilor si utilizatorilor de oferte si servicii, precum si vizitatorilor webshop-ului NovaliaRomania.ro .
NOVALIA SA si prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal:
- NOVALIA SA proceseaza datele personale doar in scopuri specifice, explicite si legitime. NOVALIA SA nu trateaza aceste date intr-o maniera incompatibila cu aceste scopuri.
- NOVALIA SA proceseaza datele dumneavoastra ca parte a unei cereri sau in cadrul unui contract.
In acest scop, obiectivele urmarite de NOVALIA SA sunt urmatoarele:
- Gestionarea identitatii clientului sau a utilizatorului si a autentificarii
- Ofertare
- Inregistrarea si expedierea comenzilor
- Facturarea si incasarea platilor
- Furnizarea de servicii de pre-vanzare si vanzare
- Furnizarea de servicii post-vanzare
- Procesarea comenzilor anulate
- Procesarea reclamatiilor
- Gestionarea clientilor
- Gestionarea e-mail-urilor primite
- Recuperarea facturilor neplatite
- Gestionarea litigiului
- Stocarea datelor unui client sau utilizator
- Executarea ordinelor contractuale
Datele dumneavoastra sunt pastrate pe durata necesara indeplinirii scopurilor mentionate mai sus.
NOVALIA SA efectueaza, de asemenea, prelucrarea datelor in alte scopuri decat executarea stricta a contractelor. In acest caz, NOVALIA SA se asigura ca are un interes legitim in prelucrarea datelor.
In acest scop, obiectivele urmarite de NOVALIA SA sunt urmatoarele:
- Organizarea operatiunilor de marketing direct
- Organizarea de prezentari comerciale
- Analizarea utilizarii produselor pentru a aduce imbunatatiri
- Analizarea utilizarii serviciilor pentru simplificarea acestora
- Imbunatatirea ofertelor si relatiilor cu clientii
- Lupta impotriva marfurilor contrafacute
Datele dumneavoastra sunt pastrate pe durata necesara indeplinirii scopurilor mentionate mai sus.
NOVALIA SA proceseaza, de asemenea, datele dumneavoastra pentru a-si indeplini obligatiile legale sau de reglementare.
In acest scop, obiectivele urmarite de NOVALIA SA sunt urmatoarele:
- Pastrarea datelor necesare pentru a putea respecta obligatiile legale
- Gestionarea solicitarilor de comunicare de date din partea autoritatilor autorizate
- Date de identificare : nume, prenume, CNP, CUI….
Datele dumneavoastra pot fi pastrate atata timp cat este necesar pentru a permite companiei NOVALIA SA sa isi indeplineasca obligatiile legale.
Este posibil, de asemenea, ca NOVALIA SA sa prelucreze datele dumneavoastra in scopuri statistice.
Care sunt datele procesate?
In functie de caz, NOVALIA SA prelucreaza datele dumneavoastra personale, colectate direct de la dumneavoastra sau rezultate din utilizarea produselor si/sau serviciilor.
NOVALIA SA proceseaza date sau categorii de date numai daca este strict necesar pentru scopul urmarit. Puteti gasi informatii despre aceste scopuri mai sus.
NOVALIA SA proceseaza urmatoarele categorii de date:
- Date de contact: adresa postala, e-mail, numar de telefon…
- Date despre adresa de livrare: adresa, orasul, CP…
- Date economice si financiare: mijloace de plata, istoricul platilor…
- Date de conectare pe site-ul nostru, jurnale de conectare
- Date de utilizare a site-ului nostru: paginile vizitate si produsele consultate…
- Produse cumparate (CA) sau returnate
Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastra?
Datele colectate sunt destinate serviciilor interne NOVALIA SA si ale subcontractantilor sai.
Datele pot fi, de asemenea, prelucrate de partenerii NOVALIA SA. Este vorba de situatiile in care partenerii intervin pentru furnizarea de servicii. Poate fi vorba, de asemenea, de prelucrari de date la care vi se cere consimtamantul.
Datele procesate pot fi, de asemenea, transmise autoritatilor competente, la cererea acestora, in cadrul procedurilor judiciare, in cadrul cercetarii judiciare si in cadrul cererilor de informatii din partea autoritatilor sau in vederea respectarii altor obligatii legale.
Care sunt drepturile dumneavoastra?
Aveti dreptul de a accesa, corecta si sterge datele referitoare la dumneavoastra.
Puteti solicita portabilitatea acestora. Aveti, de asemenea, dreptul sa va opuneti sau sa solicitati limitarea prelucrarii datelor.
Puteti emite instructiuni privind retinerea, stergerea sau dezvaluirea datelor dumneavoastra personale dupa survenirea decesului.
Cum sa va exercitati drepturile?
Va puteti exercita drepturile in orice moment si contactand persoana delegata protejarii datelor personale la adresa de e-mail: comercial@novalia.pro
Orice cerere de exercitare a drepturilor dumneavoastra trebuie sa fie insotita de o copie a unei dovezi de identitate (cartea de identitate emisa de statul roman sau cartea de identitate din Uniunea Europeana, sau pasaport, carte de rezident emisa de statul roman, permis de sedere emis de statul roman).
Un raspuns va fi trimis in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea solicitarii dumneavoastra.
Posibilitatea de sesizare a ANSPDCP
Daca cererile dumneavoastra catre NOVALIA SA nu au fost satisfacute, aveti posibilitatea de a depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (Bulevardul General Gheorghe Magheru 28-30, București 010336, tel : 031 805 9211), autoritatea de supraveghere responsabila in Romania de respectarea obligatiilor privind datele cu caracter personal.
Cum sunt securizate datele dumneavoastra?
NOVALIA SA se asigura ca datele dumneavoastra sunt tratate in conditii de securitate si de confidentialitate depline, inclusiv atunci cand anumite operatiuni sunt efectuate de subcontractanti. In acest scop, sunt puse in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a preveni pierderea, utilizarea abuziva, modificarea si stergerea datelor dumneavoastra personale.
Aceste masuri sunt adaptate in functie de nivelul de sensibilitate a datelor prelucrate si de nivelul de risc ce presupune procesarea sau punerea sa in aplicare.
11. Raspunderea Novalia SA
In masura permisa de lege, raspunderea noastra totala fata de dvs. in legatura cu acesti Termeni si cu Politica privind Datele Personale nu va depasi suma pe care ati platit-o efectiv pentru produsele comandate pe webshop.
Nu suntem raspunzatori fata de dvs. daca:
- Nu putem sa ne indeplinim la timp sau integral obligatiile fata de dvs., atunci cand aceste lucruri sunt impiedicate de evenimente sau circumstante ce nu tin de noi (de exemplu: probleme tehnice, probleme logistice si orice caz de forta majora);
- Dupa livrarea produsului, ati deteriorat produsul, l-ati pierdut sau nu l-ati folosit conform instructiunilor tehnice;
- Folositi produsul in continuare dupa ce ne-ati informat asupra neconformitatii acestuia;
- Produsul comandat de la noi a fost modificat fara acordul nostru prealabil si scris;
- Nu ati platit pretul integral al produsului, in termenul de plata convenit;
- Suspendam webshop-ul NovaliaRomania.ro pentru mentenanta, upgrade sau din alte motive ce tin de organizare, sau daca decidem sa-l inchidem definitiv si sa nu mai oferim servicii prin intermediul sau;
- In alte cazuri exprese prevazute de lege.
12. Corectitudinea informatiile afistate pe webshop
Depunem toate eforturile rezonabile pentru a prezenta corect imaginile, caracteristicile tehnice si descrierile produselor pe webshop-ul NovaliaRomania.ro .
Totusi, dvs. intelegeti si acceptati faptul ca, uneori, pot exista diferente intre produsele reale si cele care apar prezentate pe webshop (de exemplu: ambalajul poate fi diferit, nuata de culoare poate fi usor diferita, setul de livrare din imaginea afisata difera de cel mentionat in descrierea produsului, etc.).
Imaginile folosite pentru prezentarea produselor sunt cu titlu de informativ si nu creeaza obligatii contractuale. Puteti solicita informatii suplimentare unui reprezentant NOVALIA SA folosind datele noastre de contact afisate pe webshop sau utilizand formularul de contact pus la dispozitia dvs aici.
Putem publica pe webshop informatii despre produse si/sau promotii practicate de noi sau de catre oricare alt tert partener, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Daca este cazul, vom mentiona la momentul respectiv detaliile aplicabile respectivei promotii.
Nu putem garanta ca webshop-ul va functiona tot timpul neintrerupt sau fara erori.
13. Sesizari si reclamatii
Daca aveti nelamuriri sau doriti sa faceti o reclamatie, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de aici, prin email la adresa: comercial@novalia.pro, prin posta la adresa: Str. Narciselor, nr.50, loc. Brasov, jud. Brasov, cod: 500251 sau prin telefon: 0753 150 738.
Depunem toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila orice reclamatie primita in termen de 30 de zile calendaristice de la receptionarea ei. Totusi, in anumite cazuri care nu tin de noi, acest termen se poate prelungi, dvs. fiind informat din timp in legatura cu acest lucru. Raspunsul la reclamatie se va primi intotdeauna in scris pe o adresa de email furnizata de dvs. sau prin servicii postale.
Daca considerati ca solutia propusa de noi nu este satisfacatoare sau corecta, puteti oricand sa va adresati:
- ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor), daca sunteti consumator Persoana Fizica. Link acces: http://www.anpc.gov.ro
- SOL (Soluționarea online a litigiilor). Link acces: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint_ro
- ANPM (Agentia Nationala pentru Protectia Mediului) . Link acces: http://www.anpm.ro
- Garda Nationala de Mediu. Link acces: http://www.gnm.ro
- Instantelor competente.
14. Solutionarea disputelor si a litigiilor
Intotdeauna o sa incercam sa rezolvam pe cale amiabila orice neintelegere ce ar putea interveni intre noi si dvs. privind produsele livrate sau serviciile prestate care se supun Termenilor si Conditiilor noastre si/sau privind Politica privind Datele cu Caracter Personal.
Daca nu vom putea ajunge la o solutionare amiabila a disputelor, litigiul va fi solutionat de instantele competente din Mun. Brasov, cu exceptia litigiilor cu consumatorii Persoane Fizice. Legea Romana este legea aplicabila.
De asemenea, conform legislatiei europene si romanesti in materie, va informam ca este posibila si solutionarea online pe cale extrajudiciara a disputelor si litigiilor cu consumatorii si rezultate din tranzactiile online.
Accesand link-ul catre platforma SOL, puteti obtine mai multe informatii privind modul in care puteti recurge la aceasta metoda pentru a solutiona un eventual litigiu cu noi, fara a apela la instantele judecatoresti din Romania: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint_ro
15. Modificarea Termenilor si Conditiilor
Prezentul text care face referire la Termenii si Conditiile de utilizare a webshop-ului NovaliaRomania.ro se poate schimba fara o notificare in prealabil.
Va rugam cititi de fiecare data textul integral cand utilizati webshop-ul si inainte sa bifati casuta din formularul pentru Cont Utilizator sau Formularul de Comanda, prin care va dati consimtamantul ca ati luat la cunostiita Termenii si Conditiile.
Data ultimei actualizari: 29.10.2024